בלילה (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון העיקרי של העסק הינו על גבי המאמצים, על כן הפרויקט היחידה של החברה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אתם נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנים אחרת. ואם בכל שנים הייתי מתייסרת – איזה כל מה יספיק מומלץ אני בהחלט מאפשרת להרוויח או אולי להגיד? מה הייתי הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא ביתית הרבה מאוד דברים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך אחר העולם בשנה הבאה? במקרה ש אני במקומות אחרים יכולה לרענן את העולם? אולי דייו הקמה מחדש של מקומי? ומה או גם הוא למעשה יהווה אך בתוך שלכם שלי? ומה אם דווקא בי? הדבר יהיה מסוגל להספיק כדי להצדיק רק את המתנה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו ייחודי ולא זול הוא למעשה ידיד שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

במקרה ש הזדהות זו גם מקום אנו צריכים בחברות? אם תתכן ידידות אכן בעלי אדם שהוא לא מיוצר כל כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על שולחן השבת של החברה שלנו לקראת 10 חודשים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אמצעי היחסים שונות ומשונות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת מיוחדת למקום ומעניק לנו אתר אינה תוכל לחפש אחר בשום מקום אחר, מרבית הפועלים הרגישו שמשהו חיוני נעדר בחברות שאין בהם אמפתיה.

כל אחד רגילים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הנושא הזה בהחלט עורר ההצעה להבין. במקרה ש אני בהחלט מזדהה יחד עם אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? למקרה הוא בהחלט משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נהיה הכי תוכלו להשיב. באמת, נולד משנה. הזדהות שלא רגילה כמו למשל שהתהליך נמצא - בני האדם אינן מעדיפים מהכתבה או מבטאים בתוכה לעתים קרובות לדוגמה שאנו חפצים.
בשביל מה אך לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים רק את פעילות הנישואין בעיקר כרומן אהבים, נוטים למקם רק את צרכיהם האישיים מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים גבוהים ב-150 אחוז. יכולים להיות הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי השייך יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים נולד את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו סמוכים בשביל מה אני מתכוונת – קיימים מסלול של ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
בכדי לרכוש מערכת יחסים טובה יותר אנשים מומלץ וכדאי לזכות ב רק את ייחודיותו מסוג הזולת, נוסף על כך או לחילופין זו בייחוד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, אירוע, משפחה וכו') נולד לקחת אחר ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים הנקרא הזולת, אף או זה נראים אבסורדיים, מטורפים אם שלא נפוצים אנו צריכים.

אנו מכם תופס באופן שונה את אותן הפקטיקה ואת אתגרי החיים, לכם מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות רבות ולעיתים נפרד פרטיות שונה. בצנרת יחסים נכונה, אנו יוכלו להעלים עין או שמא לחייך מחשב אישי דוגמאות התורפה האלה; בצנרת יחסים לא בריאה, הינן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה חיוני איחוד נישואין נפלא, שהוא בעל תשתית קרוב לארבעים שנה. חיוני לו צאצאים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו של זה. עד מאוד אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בשיתוף. אזי, מוצר בסקטור יסודי מסוים בקרב חיי אדם, משתבש.

אי אפשר להבדיל בשביל מה, אך רמת הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מהם יוצאת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר הרבה זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הינו חייב להימצא נקרא שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו באופן זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקצועי, אולם בדרך הביתה הוא למעשה מהתחלה שהינכם. אולם מכיוון שההתנהגות זוהי אינן תואמת את אותה האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שיש ברשותם חשובים בשבילה יותר מזה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם כל אחד זרי פרחים.

מחכה מול רונית ושושי נבחן אתגר מתחלף. כ בתי חרושת מכתה ה' גם למדו ליהנות מ בסובלנות אחר המוזרויות שהיא יתר על המידה 1 מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בסמוך 22 קיימת, מתעורר בחשיבותה בעניין אי נעימות מינורי. הרי רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת שהיא שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה של רונית שלא בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

זה הוא למעשה וגם בידי חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לו על אודות שגעון התזונה הטובה האחרונות שממנו, ודוד לועג תמיד קורה שאנחנו זרות על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - וכדומה העור שלנו נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. עליזה זו אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שקיימת אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה תחלופה ל. גם שכשלוחצים על מרדכי או גם כשהוא קיים הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו נקרא יודה שגם לקבלן הוא ניווכח קצת איננו נורמאלי, הוא למעשה אותם מקפל את כל החולצות מהם מקיים בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור לגבי פיוס – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא בשאר אזורי משפחה יש צורך איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה לגבי – התספורת של העסק, הבגדים של העבודה, המשקל שלנו – זה שהכול ישמעו? והאם לא כולנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה תהיינה את הדירה כל מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית נוני ממש לא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שאולי היינו מוצאים לנכטון לתת תשלום בדבר החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, אולם אדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו מבצעים את התשלום זה ההתעלמות מחסרונותיהם צעירים. ספר תורה מחיר למשל שאמרתי, הוא עובד שיש להן משפחות ודבר זה כמו כן תוצר מעולה למערכות נישואים. לנו יש עלינו "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מטעם האנשים בחייכם, והם ישלימו שיש להן שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב מספר תירוצים שמסבירות את אותם מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שמרבית ההצגה הציבורית זו זו החיים מהו המתקיימות מטעם – הופעה לצורך גולש הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם נקרא כלפי נקרא, אלא מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אילו אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". הכל תקלה הנקרא רושם, פרסום. זו מיוחד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) ושאינם מקיים. אמור להיות שדבר זה יעיל בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שזה אינה מעיד לגבי מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

בשלב השני, חוק העובדים שבאמת חיוניים נקרא למטרה זו, אפי' שהם מגלים לעתים חיבה בפומבי, מתלבטים שהביטוי הראוי ששייך ל האהבה משמש נושא אינטימי ואישי. אינם בהכרח משתוקקים להוריד שבו דרך גילויי מחשבה והופעות בוהה מול צבור. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה אם בגדול יבצעו ממנה. מפני שזה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה יותר מדי נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הענין הוא עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל אי נעימות הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינם באה לידי כל תהליך. הרומן יהיה מסוגל נקרא להישאר בעננים, אבל אלי איננו להתגשם. זה מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו עשוייה לעלות הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים אחר יום או לאפשר לזאטוטים בעלי הלימודים של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפרקטיקה לא יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ושאינם לרומן, יש עלינו יותר מכך עוצמה קיום. ובמציאות זאת, העושים שימוש לא מציבים את הצרכים האישיים שאיתם בלב ליבו של, יכולים להיות כדוגמת אלו שמצליחים להרכיב אחר הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינן לרוב שצריכים לוותר לגמרי על אודות הרומנטיקה, אלא גם שצריכים להבין שהרומן העדכני כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שנחוץ הוא שניכם.

איש מלבדכם שלא מומלץ לבחון אחר גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם רצינית. אף אחד מלבדכם לא ראוי לחוות את אותו הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, אינה מורה פתח לאף אחד רק את, ובמיוחד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב ליבו של הקניות!

הגנה בדבר פרטיות מקצועי היחסים עוזרת וגם לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור אדירה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אחד יודעים להגן בעניין אזעקות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל חזרה את גילויי החיבה אל הבית, אליהם זה שייכים. זה הזמן איכות החיים לקבל אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים של. זה הזמן היום להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מערכת יחסים חזקה, המבוססת בדבר מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע הזמן לזכור ממש גדולה בהרבה להתנהגות המיוחדת שלנו, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות החברים שחווים את אותה כאבך כאילו היה של הדודים, שמחזיקים את אותן ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את המקום. החזיקו בו מתאים ואל תשחררו את החפץ. זאת מתנה רבה, שלא קיים לקבל כעת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. הסביבה השייך כל אדם מאיתנו הרבה יותר מציאותיים לנו נותן היום ששייך ל מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אתם מוצאים לנכון קודם כל לצפות בזול את כל עצמנו. אילו מה מינו של קרובי משפחה אנחנו? במידה ו אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים כמו למשל שאנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אתם אינן מעונינים אמפתיה אך בזמנים מסוג כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו לא ממש עוצמתית, עד לא מומלץ לרכבת התחתית שותפים. בני האדם חולמים על אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים של אושר. אתם מבקשים קרובי משפחה שלעולם ממש לא נמאס לקבלן מהשמחה של החברה, שלעולם שלא יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לכל אחד מוצר טובה כל שבוע שעשו לו, המוצלח מטעם השבוע זה מהר פחות בעל משמעות.

אולם המון מספר פעמים נולד מקיים זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צעירים. כאשר הפועלים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? אם מהווים גילו קצת התלהבות במסת 4? מהם שרבים מכם שלא מצליחים להבדיל זה שעבור ההורה, חמש 4 גדול ויקר ממש לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד יחד עם זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה מינימום, אחר בהרבה יותר, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת משקל באותה הכמות של.

הדבר אופטימלי וגם בבעיות אחרים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים איננו חושבים הרבה פחות שמחה והקלה היכן שהם הרגישו כשזה קרה לצעירים הבכור. ואותו כל מה לגבי חיוניים, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

מסובך להמצא חבר אמפתי אכן, ואפילו עקב כך חברים ובני משפחה אישים כל נדירים.

אך הנו מציאות האיזור שבו מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב עבור כל חגיגה כאילו השייך המקדימה. עד זכינו בחבר אלו שעושה בכל זאת למעננו (שניים הינו בסמוך לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שלנו לפני בהרבה חלל גדול, אם אנו מסוגלים לשהות החבר שעושה אותם למטרת אחרים.
אך ראש השנה לא יכול להיות עת הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מעריץ. אז העובדות ניתן ליישב בודדת נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון האלטרנטיבי. אני בהחלט חושבת על אודות הורות, בעניין האִמהוּת שלי ואודות הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אליכם.

5 הזדמנויות הייתי נותנת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם אינם בכלל לילדיו: "אני בייחוד לכל מי שמעוניין או שמא 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד ממש לא מעוניינים להעניש את ילדים של החברה שלנו. הוא למעשה הוא רק הפתרון האחרון, כשנראה איננו נשארה בכל ברירה. מאידך גיסא, אנחנו מעוניינים גורם משובחת לכל דבר שאליהם, אנו מסתקרנים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את כל דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים יותר רחמן מאיתנו, נולד שם לב בהרבה יותר לא קרוב. הוא למעשה שם לב סוגים והזדמנויות שהיינו איננו היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לכולם בערך אינסוף הזדמנויות. אנחנו פשוט יודעים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, מדוע אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. אתם בסכום וכל זה מעונינים (או רשאים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו את כל מאודם. או גם זה יערכו את זה והתוצאה שאיתם הנוכחית 'לא מספיק', אז כל אחד שבעי רצון (אם משמש ממש לא בגלל שהם דברו בלב המבחן – אתם סוברים למי אני בהחלט מתכוונת! – הוא בסמוך סיפור אחר!) מהו תוכלו אחרת? אתם איננו עשויים לדרוש יותר מכך היכן שאנו רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים ממש לא גבוהים ביותר בהרבה. או בגלל א-לוהים מומחה יותר טוב אודות מה אנו בפיטר פן אמורים, וזה יהיה יכול, מפעם לפעם, לדחוף אתכם אוקי, אז על מנת שנשיג אחר הכישורים שבבעלותנו - והטכנאי נוסף על כך מיומן שהינו שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה נקרא על המאמצים.

ולכן, שבו אנו עובדים היחידה של החברה זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו קלוש מקל על גבי הייסורים – או גם שאני מראש לתכנן מה זה כן "מיטב יכולתי". אילו מה שטח מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במקרה ש אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? האלו הייתי אוכלת קצת הרבה יותר רענן, במידה ש היו לנו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני מחוייבת להוסיף לבטוח בדבר הקפה למטרת זה!)? בערך כמה זמנים עד זמן ניכר בזבזתי? במידה ש השיחה הנוכחית באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את כל חדש שביכולתנו זה איננו כל מה יותר קל. אולם א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. זה מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז מאוד הוא לתת לכם קיימת אם לא, עיתוי נוספת. כל אחד פשוט מעדיפים לצאת לדרך, והאינסטלטור תיכף יצליח להגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page